poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Paznokcie owocowe

Zdobienia owoce z wzornika trzeba było przenieść też na paznokcie :)
Owoce to bardzo fajne letnie zdobienia nie tylko dla młodych kobiet.









Pierwsza praca jest na moich własnych naturalnych paznokciach. 
Produkty jakie użyłam do tej stylizacji to:
∘ Baza proteinowa (Indigo) - dla mnie i moich paznokci niezastąpiona!
∘ kolory: gel brush Felice Io + gel polish Tropicana (Indigo)
∘ zdobienie: Felice Io + Tropicana + sugar effect + arte brilante black poison
∘ złoty bulion i kryształki
∘ top 3d gloss (Indigo)
∘ Top Mat Frozen (Reforma) - w końcu zadowolił mnie matowy top hybrydowy! jest cudowny

💙



Produkty jakie użyłam do tej stylizacji to:
∘ Baza proteinowa (Indigo) 
∘ kolor: I'm the boss (Indigo)
∘ zdobienie: Tropicana zmieszana z kolorem Bim Bam Bom (Indigo) + sugar effect + arte brilante black poison
∘ Top 3d gloss (Indigo)




💙


Tutaj klientka dała mi bojowe zadanie. To było moje pierwsze zdobienie owocowe, oraz pierwszy raz robiłam kształt trumienki tudzież tzw balerina.
Paznokcie zostały przedłużone akrylem na szablonie.

Użyte produkty:
∘ Akryl Fashion Clear (Indigo)
∘ Kolor Koko Loko (Indigo)
∘ Zdobienie - mieszanka zielonych hybryd + gel paint + sugar effect
∘ Top Wet Look (Indigo)








2 komentarze: