piątek, 22 grudnia 2017

Śnieżynki i Gwiazdki czyli kolejna porcja zdobień świątecznych








U mojej cioci na paznokciach zawsze ciężko jest coś namalować precyzyjnie, bo jest to niezwykle ruchliwa osoba :)

Użyte produkty:
✤ baza Repair z Nails Company
✤Hybryda Catwalk - Indigo
✤Top 3d gloss - Indigo
✤ Sugar Effect
✤Brokat holo z empiku

Jakiś czas temu kupiłam polecaną przez wszystkich bazę Repair z Nails Company. Jestem pod wrażeniem, naprawdę jest świetna! Czy równa się z bazą proteinową od Indigo? Myślę, że spokojnie. 


Moje porównania obu baz:


Plusy bazy z NC:
- świetnie się trzyma
- łatwo się aplikuje
- nie spływa na skórki
- ma mało warstwy dyspersyjnej
- zostawia gładką powierzchnię i jak się dobrze rozłoży produkty nie trzeba nic poprawiać
- jest twarda
- ma krótki pędzelek 
- można malować kilka paznokci na raz

Minusy:

- przy mega cienkiej warstwie potrafi pęknąć


Plusy bazy proteinowej:

- świetnie się trzyma nawet na problematycznej płytce
- dobrze aplikuje
- jest gęsta
- nie spływa na skórki
- można nakładać nawet mega cienką warstwę
- jest elastyczna

Minusy:

- warstwę dyspersyjną najlepiej przetrzeć suchym wacikiem, żeby kolor nie spłynął na skórki
- trzeba malować po jednym paznokciu


Lubię obie bazy i na pewno będę wracać zarówno do jednej jak i drugiej. 
Mam w planach wypróbować jeszcze bazy z firm : Reforma, Słowianka.


Kolejne zdobienia:


Użyte produkty:
✤ Baza Repair Nails Company
 ✤ Hybryda mr. black Indigo
✤kocie oko Me, Myself & I
✤ Top Frozen Reforma
✤ Top 3d gloss Indigo
✤Sugar Effect Imdigo
✤Syrenka i Cyrkonie SV



Użyte produkty:
✤ Baza Repair Nails Company
 ✤ Hybryda: First Lady, Espresso (na kciuku), Milkshake, Cherry Brownie - Indigo
✤ Top 3d gloss Indigo
✤Sugar Effect Imdigo
✤Syrenka i Cyrkonie SV






Użyte produkty:
✤ Baza Repair Nails Company
 ✤ Hybryda Cafe del mar Indigo
✤ Top 3d gloss Indigo
✤Sugar Effect Indigo



Bardzo lubię świąteczne zdobienia, mam nadzieję że moje propozycję się Wam spodobają.

Wesołych Świąt!!




2 komentarze: