wtorek, 29 maja 2018

Słoneczny żółty - + recenzja koloru 585







Kolor 585 od Makear, to zdobycz z targów w Warszawie. Szukałam ładnego, słonecznego odcienia żółtego.
Chociaż polecano mi inny kolor ze względu na krycie, zdecydowałam się właśnie na ten. 
Opinie są różne, jednej osobie się będzie podobał, drugiej nie.



Pomalowałam trzy warstwy, kolor jest lekko transparentny, jednak nie robią się smugi, co na pewno jest plusem.

Użyte produkty:
✤ baza repair - Nails Company
✤ hybryda 585 Makear
✤ top no wipe Makear ✤✤




Do zdobienia użyłam:

✤ hybryda 025 - Słowianka
✤ hybryda 585 - Makear
✤ żel do zdobień arte brillante black poison - Indigo
 ✤ biała pasta nail art - Indigo
✤ syrenka black II



Użyłam do wykonania zdobienia pędzelka Indigo 006, E.Mi nr 1 do zhostowo oraz sondy.

Fajne zdobienie typowo na wiosenno - letnią pogodę.

2 komentarze: