niedziela, 21 stycznia 2018

Butelkowa zieleń

W sezonie jesienno-zimowym modne staja się kolory takie jak zieleń, bordo, ciemne fiolety, ciemne czerwienie, czarny, szary, srebrny i wiele wiele innych ciemnych odcieni.








Od jakiegoś czasu, właśnie zimą króluje butelkowa zieleń. Jeśli chcemy dodać trochę błysku możemy kombinować z różnymi brokatami oraz lakierami brokatowymi - złoto, srebro.

Do tej stylizacji użyłam całkiem nowych dla mnie produktów. 

✤ Baza Repair Nails Company
✤ Hybrydy od firmy Makear: 757, 805
✤ Top Blitz - Reforma



Długo zastanawiałam się nad kolorami innej firmy niż Indigo, w pracy w salonie próbowałam różnych firm: kabos, gelish, semilac, spn, artistic.
Indigo zachwyciło mnie gęstością i kryciem. Do tej pory była to dla mnie firma nr 1 jeśli chodzi o lakiery hybrydowe i bałam się próbować czegoś innego.

Dziś z całą pewnością do ulubionych firm mogę dodać zarówno Makear jak i Reformę.

Kolor 757 jest w rzeczywistości bardziej żywy.

Z Reformy użyłam Topu Blitz bez dyspersji, który jest absolutnie rewelacyjny. Cudownie błyszczy. Minusem może być jego gęstość, jest naprawdę mega gęsty. Można sobie poradzić z nim jeśli na chwilę położymy na kaloryfer (rada od instruktorów Reformy).









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz