wtorek, 30 stycznia 2018

Makear 714 i recenzja hybryd od Makear

Moje nowe odkrycie - hybryda 714 od Makear






Na serdecznym Top Frozen z Reformy


Zdobienie:
- Sugar effect Indigo
- Hybryda Makear 805



Na małym paznokciu - Makear 805
Na serdecznym - biała hybryda 025 słowianka

Zdobienie:
- Black Poison arte brillante Indigo
- Makear 805
- Makear 714


Jeśli chodzi o bazę i top to do wszystkich stylizacji użyłam:
- baza cover nude - Reforma
- top blitz Reforma


Recenzja hybryd Makear:


Cena: za 8 ml produkty zapłacimy 35 zł. W zależności jakie się ma wymagania. Dla mnie cena jest odpowiednia przy tej pojemności.

Krycie: już po jednej warstwie ładnie kryje, ja dla zasady zawsze daję dwie warstwy.

Trwałość: dwa tygodnie bez żadnych odprysków czy ścierania się końcówki

Gęstośćobecnie mam tylko 4 kolory od makear, nie są ani rzadkie, ani gęste - takie pośrodku. Nie zalewają skórek, ładnie się poziomują. Nie robią smug. Kolor 605 (granatowy - atramentowy) lekko transparentny i rzadszy od reszty które mam, ale również nie zalewa skórek. Kolor 805 z racji tego, że w środku ma iskrzące drobinki? płatki? bardziej płatki ala lustro, jest gęstszy od pozostałych, jednak dobrze się nakłada. 

Buteleczka: duża, czarna, bez wszelkiego rodzaju ozdobnych pazłotek, które dostają się do lakierów, realne oznaczenie koloru na nakrętce.

Pędzelekdobrze wyprofilowany
 
Ogólna ocena: Wszystko na plus. Formula 3-Free (wolny od formaldehydu, toulenu i DPD). Każda z nas ma pewne wymagania co do lakierów hybrydowych. Lakiery marki Makear spełniają moje największe wymagania czyli - nie zalewają skórek, ładnie kryją, są trwałe i mają piękne kolory


Produkty można zamówić przez internet http://makear.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz