czwartek, 26 października 2017

Przepiękna szarość w towarzystwie pyłku z aliexpress ....





Użyte produkty:
✤ Baza proteinowa Indigo
✤Hybryda top secret Indigo
✤ pyłek z aliexpress 


Kocham bazę proteinową. Trzyma się na niej dosłownie wszystko! Nawet dzięki niej zrezygnowałam z utwardzania płytki akrylem. Z racji wykonywanego zawodu stylistki paznokci i konieczności zakładania rękawiczek, hybryda trzymała mi się na paznokciach 2 dni. Dzięki tej bazie hybryda trzyma się aż do zdjęcia czyli ok 2 tyg (pewnie trzymałaby się dłużej ale nie lubię tyle chodzić w 1 kolorze).
Osoba której robiłam te paznokcie przychodzi co 3 tygodnie z nienaruszonym lakierem. 




Pyłek z aliexpress mnie zaskoczył, nie tylko jakością ale też piękną taflą. Zamówiłam kilka odcieni które będę pokazywać sukcesywnie :)


źródło zdjęcia: aliexpress.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz