czwartek, 20 września 2018

Lakiery hybrydowe Smartlac - recenzja






Kiedyś zamykałam się tylko na jedną firmę, zakochana po uszy kupowałam tylko od nich.
Dziś wiem, że warto testować produkty innych firm, ponieważ w każdej znajdzie się jakąś perełkę.

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania hybrydy Smartlac. Pierwszy raz miałam styczność z tą firmą, chociaż gdzieś nazwa Effective obiła mi się o uszy.




Cena

Za 5 ml zapłacimy 23,99 zł. Cena jest bardzo korzystna, dodatkowym plusem jest mała pojemność, gdyż czasami jakiś kolor nam nie schodzi tak szybko jak inne i praktycznie wyrzucamy prawie pełną butelkę. Tutaj te ryzyko jest mniejsze.


Krycie 


Kolory ładnie kryją po dwóch cienkich warstwach.








Trwałość


Przeważnie stylizację zmieniam, co 2-3 tygodnie, lakiery dobrze się w tym czasie trzymają, bez żadnych odprysków.


Gęstość

Kremowa konsystencja, ładnie się poziomują, nie zalewają skórek i nie robią smug. 


Buteleczka

Mała, biała, bez wszelkiego rodzaju ozdobnych pazłotek, które dostają się do lakierów, realne oznaczenie koloru na nakrętce, za co ogromny plus. 
Pędzelek dobrze wyprofilowany, można ładnie dojechać do i pod skórki.


Ogólna ocena

Lakierami dobrze się pracuje, nawet laik sobie poradzi. Kolory mają przepiękne, także każdy znajdzie coś dla siebie. Formuła nie zawiera formaldehydu i jak zapewnia producent dobrze rozpuszcza się w Removerze. Nie sprawdzałam, gdyż od dawna do ściągania lakierów hybrydowych używam wyłącznie frezarki. 


Czy recenzja była dla Ciebie pomocna? Pochwal się czy już masz i jakie kolory Smartlac.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz